no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۲ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 2095
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن

بازی آنلاین سلاح های انفجاری اندروید Guns of Boom

Guns of Boom یک بازی بسیار جذاب و بی نظیر در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت آنلاین انجام میشود. یکی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی های اکشن و آنلاینی است که تابه حال دیده اید. اگر به این سبک بازی ها علاقه مندید توصیه میکنیم Guns of Boom را از دست ندهید و با نصب آن بر روی اسمارت فونهایتان تجربه یک بازی اکشن اعتیادآور و سرگرم کننده را برای خود به ارمغان بیاورید.

Guns-of-Boom

ویژگی های بازی آنلاین سلاح های انفجاری Guns of Boom :

  • گرافیک اچ دی عالی و خیره کننده
  • صداگذاری عالی و دلنشین
  • وجود افکت ه و جلوه ای جذاب و انفجارها
  • امکان بازی به صورت تیمی و گروهی
  • وجود انواع شخصیت ها و کاراکتر های جذاب
  • قابلیت انتخاب شخصیت موردنظر از بین شخصیت های موجود در بازی
  • امکان سفارشی کردن کاراکترها و آیتم های مختلف
  • وجود انواع مختلفی از سلاح ها با قابلیت ارتقا
  • وجود تجهیزات جنگی با قابلیت های مختلف
  • مکان ها و نقشه های متنوع
  • قابلیت تنظیم تیراندازی بصورت اتوماتیک و یا دستی
  • قابلیت ورود به کلن های مختلف
  • دارای جوایز و امتیازات روزانه
  • گیم پلی آسان و راحت با قابلیت شخصی سازی

 

در بازی Guns of Boom دو تیم در ماقبل یکدیگر قرار خواهند گرفت و با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت. شما در نقش یک مبارز در یکی از تیم ها به مبارزه با تیم مقابل خواهید پرداخت و با بکارگرفتن تاکتیک های مختلف باید دشمن را از بین ببرید. در این بازی دو تیم در یک زمان و مکان و نقشه مشخص قرار میگیرند. این دوتیم باید به مبارزه با یکدیگر بپردازند و برای پیروزی در نبرد تمام تلاش خود را بکار بگیرند. هرکدام از تیم ها که بیشترین تعداد کشتار و کمترین تعداد کشته شدن را داشته باشد برنده نبرد خواهد شد. در بازی انواع مختلفی از سلاح ها و تجهیزات جنگی قرار داده شده است که با استفاده از آنها میتوانید با قدرت بیشتری به مبارزه با رقیب بپردازید و آنها را از بین ببرید تا در مبارزات پیروز شوید. این سلاح ها قابل ارتقا میباشند و میتوان به قدرت و قابلیت های آنها افزود.

از دیگر ویژگی ها و قابلیت های بازی Guns of Boom وجود انواع کاراکترها و شخصیت ها با قابلیت ها و مهارت های متفاوت میباشد که شما میتوانید از بین هرکدام از آنها شخصیت مورد نظرتان را انتخاب کنید و در غالب آن کاراکتر به مبارزه و نبرد با دیگر رقیبان بپردازید. همچنین میتوانید کاراکترهای مورد نظرتان به سلیقه خود شخصی سازی کنید. در بازی آنالین سلاح های انفجاری از افکت ها و جلوه های حیرت انگیزی استفاده شده است که باعث جذاب تر شدن بازی شده است تا کاربران با هیجان بیشتری به بازی بپردازند و از بازی لذت ببرند. همچنین جوایز و امتیازاتی در بازی قرار داده شده است تا با برنده شدن در مبارزات این جوایز را متعلق به خود کنید. بازی Guns of Boom قابلیت ورود به کلن های مختلف را در اختیار شما قرار داده است تا با دیگر کاربران و دوستانتان در ارتباط باشید و با آنها به رقابت بپردازید. بازی سلاح های انفجاری یکی از محبوب ترین و پرطرفداترین بازی های آنلاین در سبک بازی های اکشن است که با دارا بودن گیم پلی آسان و روان تجربه یکی از بهترین بازی ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی آنلاین سلاح های انفجاری Guns of Boom v1.6.1 برای اندروید-1 دانلود بازی آنلاین سلاح های انفجاری Guns of Boom v1.6.1 برای اندروید-2 دانلود بازی آنلاین سلاح های انفجاری Guns of Boom v1.6.1 برای اندروید-3 دانلود بازی آنلاین سلاح های انفجاری Guns of Boom v1.6.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 50 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular