no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۲ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 3000
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی سرگرم کننده بهترین شیاطین اندروید Best Fiends

Best Fiends یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های سبک تفننی برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت رایگان عرضه شده است و با هزاران دانلود یکی از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی میباشد. یک بازی کاملا متفاوت با دیگر بازی های مشابه است که توجه هر کاربری را به خود جلب میکند. از بهتری بازی های سبک تفننی میتوان Best Fiends را نام برد.

Best-Fiends

ویژگی های بازی سرگرم کننده بهترین شیاطین Best Fiends :

  • گرافیک ساده و فانتزی
  • طراحی های شگفت انگیز و خیره کننده
  • گیم پلی سرگرم کننده و رقابتی
  • وجود بیش از صدها مرحله مختلف
  • وجود شخصیت های مختلف در بازی
  • وجود دشمنان متعدد
  • انجام بازی در مراحل و مکان های مختلف و متنوع
  • قابلیت ارتقا شخصیت های مختلف بازی
  • وجود رنگ های مختلف و زیبا
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

داستان بازی Best Fiends اینگونه است که حشراتی کوچک به نام fiends در سرزمینی زیبا با یکدیگر زندگی میکنند. اما طولی نمیکشد که این سرزمین زیبا به خطر میافتد. در سرزمین های کناری حلزون ها یی ارام و ساده زندگی میکنند که روزی یک شهاب سنگ بزرگ به سرزمین آنها برخورد میکند و باعث وحشی شدن این حلزون ها میشود. نیروی شیطانی حاصل از این شهاب سنگ بر حلزون ها تاثیر میگذارد و از آنها موجوداتی خشن و بی رحم میسازد. حلزون ها به سرزمین های مجاور حمله کرده و هر چه را که برسر راهشان قرار بگیرد از بین میبرند.

در بازی Best Fiends ارتشی از حلزون های وحشی و خطرناک به سرزمین fiend ها حمله کرده اند و سعی در نابودی این سرزمین دارند. تااینکه گروهی از قهرمانان با یکدیگر متحد میشوند و گروهی بنام بهترین شیاطین را تشکیل میدهند تا با کمک یکدیگر به مبارزه و مقابله با حلزون های وحشی بپردازند و با دفاع از سرزمین خود آن را حفظ کنند. وظیفه شما در بازی Best Fiends این است که با مهارت تمام این حشرات کوچک را کنترل کرده و حلزون ها را از بین ببرید.

بازی سرگرم کننده شیاطین از بیش از صدها مرحله مختلف تشکیل شده است که در هر مرحله چالش های نفس گیری خواهید داشت. بازی برخلاف گرافیک فانتزی و رنگارنگی که دارد بسیار دشوار است و از داستانی حماسی و قهرمانانه برخوردار است که باعث شده کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند و یکی از محبوب ترین بازی های سبک تفننی شود. در بازی فوق قابلیت ارتقا کاراکتر ها و شخصیت های بازی در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید با ارتقا آنها قدرت خود را برای مبارزه با حلزون های خطرناک افزایش دهید و به راحتی از پس آنها بربیایید و سرزمین خود را حفظ کنید. بازی Best Fiends در مکان های مختلف و هیجان انگیز با طراحی های شگفت انگیز انجام میشود که از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بازی محسوب میشود.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سرگرم کننده بهترین شیاطین Best Fiends v4.1.5 برای اندروید-1 دانلود بازی سرگرم کننده بهترین شیاطین Best Fiends v4.1.5 برای اندروید-2 دانلود بازی سرگرم کننده بهترین شیاطین Best Fiends v4.1.5 برای اندروید-3 دانلود بازی سرگرم کننده بهترین شیاطین Best Fiends v4.1.5 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 81 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.2+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular