no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۳ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 3269
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : تفننی

بازی تفننی سرآشپز ستاره برای اندروید Star Chef

Star Chef یک بازی کاملا متفاوت و بی نظیر در سبک بازی های تفننی برای سیستم عامل اندروید میباشد. بازی سبک تفننی اگر چه اکثرا برای گذراندن وقت است اما این بازی بسیار زیبا و علاوه بر تفننی بودن و سرگرم شدن فواید و قابلیت هایی هم دارد که به کمک این بازی میتوانید مهارت ها و استعداد های خود را برای مدیریت یک رستوران بزرگ شکوفا کنید. اگر به بازی های مدیریتی و سرگرم کننده علاقه مندید پیشنهاد میکنیم این بازی جذاب و اعتیادآور که قابلیت های زیادی در آن گنجانده شده است را از دست ندهید.

Star-Chef

ویژگی های بازی سرآشپز ستاره Star Chef :

  • مدیریت کردن یک رستوران بزرگ
  • وجود ماموریت های مختلف
  • پخت و پز انواع غذا های مختلف
  • قابلیت شخصی سازی قسمت های مختلف رستوران به سلیقه دلخواه
  • انواع مختلفی از میوه ها و مواد غذایی
  • وجود ابزارهای مختلف آشپزی
  • گرافیک عالی و خیره کننده
  • گیم پلی آسان و راحت

بازی Star Chef  یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های مدیریتی میباشد که در آن ماموریت ها و مسولیت های زیادی به عهده شما است که باید تمام حواستان را جمع کنید و همه این مسولیت ها را به خوبی به انجام بسانید. در این بازی مسولیت یک رستوران بزرگ به عهده شما میباشد. شما باید تمام سعی خود را برای مشهورتر کردن این رستوران بزرگ بکار بگیرید. در بازی سرآشپز ستاره یک رستوران بزرگ که مشتری های زیادی هم دارد دراختیار شما میباشد. شما باید به بهترین نحو این رستوران را مدیریت کنید. در بازی Star Chef باید انواع سفارشات را از مشتریان بگیرید و هرکدام از سفارشات را با دقت کامل انجام دهید و غذاهای هرکدام از سفارش ها را با استفاده از مواد غذایی مریوطه آماده کنید و در اختیار مشتری قرار دهید. شما باید سعی کنید تا سفارشات مشتری را در اسرع وقت و بدون معطلی طبخ کنید و به موقه به آنها تحویل دهید.

درکنار مدیریت و انجام کارهای رستوران بخشی دیگر از بازی این است که شما باید مدیریت مزرعه خود را نیز به عهده بگیرید. در این مزرعه شما به کاشت انواع موادغذایی موردنیازتان برای پخت غذاهای موردنظر و مراقبت از آنها خواهید پرداخت و در زمان معین برای برداشت این محصولات باید اقدام کنید. در این بازی شما رقابت با دیگر رستوران ها را نیز تجربه خواهید کرد در بخشی دیگر از بازی Star Chef شما باید به عنوان یک آشپز حرفه ای باید مهارت های خود را برای طبخ غذاهای مختلف و خوشمزه به کارببرید تا در رقابت با دیگر رستوران ها پیروز شوید.

در بازی فوق علاوه بر طبخ غذاهای مختلف و مزرعه داری شما باید بخشی دیگر از بازی را که شامل چیدمان رستوران است به عهده بگیرید. در این بازی وظیفه شما فقط طبخ غذاها نیست شما باید وسایل رستوران را طوری بچینید که توجه مشتری ها را بیشتر جلب کند تا رستوران شما از شهرت بیشتری برخوردار شود. شما وظیفه دارید برای بهتر انجام شدن کارهای رستوران افرادی استخدام کنید و به آنها کارهای مختلفی واگذار کنید. مثلا هر رستوران به تعدادی کارگر، آشپزهای ماهر و خدمتکار نیاز دارد که وظیفه استخدام و آموزش آنها نیز به عهده شما می باشد. در این بازی انواع مختلفی از ابزارهای مورد نیاز آشپزخانه برای انجام کارهای آشپز خانه وجود دارد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی تفننی سرآشپز ستاره Star Chef v2.11.5 برای اندروید-1 دانلود بازی تفننی سرآشپز ستاره Star Chef v2.11.5 برای اندروید-2 دانلود بازی تفننی سرآشپز ستاره Star Chef v2.11.5 برای اندروید-3 دانلود بازی تفننی سرآشپز ستاره Star Chef v2.11.5 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 90 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.2+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular