no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۰ / تیر / ۱۳۹۵
بازدید : 1445
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی سه بعدی شکار حیوانات Hunt 3D

عرضه شده توسط استودیوی Igames

کسب امتیاز ۴٫۲ در سایت پلی استور

با گیم پلی بسیار سرگرم کننده

نسخه مود شده از بازی

پیشنهاد ویژه سایت بازیخونه

بازی شکار حیوانات یکی از محبوب ترین دسته بازی های اندرویدی به حساب می آیند. افراد بسیار زیادی به این سبک از بازی ها علاقه مند هستند و دلیل آن نیز رابطه مستقیمی است که در این سری از بازی ها با کاربر ایجاد میشود. بازی های شکار حیوانات خود زیردسته ای از بازی های اکشن/تیراندازی هستند که با تلفیقی بسیار عالی می توانند دل علاقه مندان به هر دو سبک را به دست بیاورند. این بار در سایت بازیخونه یکی از بهترین بازی ها در همین سبک را تحت نام Hunt 3D برایتان آماده کرده ایم.

Hunt-3D

ویژگی های بازی Hunt 3D :

  • شکار حیوانات مختلف در دل جنگل
  • وجود حیوانات با جثه های متفاوت
  • امکان استفاده از اسلحه های مختلف
  • دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • قابلیت ارتقاء دادن اسلحه ها در طی بازی

در بازی Hunt 3D شما به عنوان شکارچی حرفه ای باید بتوانید حیوان های وحشی مختلفی که در طول مراحل بازی برایتان در نظر گرفته شده است را شکار کنید. در این بازی در هر مرحله باید به شکار حیوانات متفاوتی رفته و بتوانید با تلاش و دقت بالا، آنها را شکار کنید. حیوانات در دسته های گروهی معمولا در جنگل قرار دارند و شما باید در هر مرحله تعداد مشخصی از آنها را شکار کنید و بکشید. اسلحه های متفاوتی در این بازی برای کاربران در نظر گرفته شده اند. به ترتیب که مراحل و ماموریت ها را انجام دهید، پس از ارتقا دادن کامل یک اسلحه، می توانید به اسلحه جدیدی دسترسی داشته باشید. اسلحه های جدید، قدرت بالاتری از هر لحاظ نسبت به اسلحه های دیگری دارند و همین نکته آنها را از هم دیگر متمایز می کند. برای خرید اسلحه نیازمند جمع آوری سکه بیشتر خواهید بود که به این منظور باید ماموریت هایی که برایتان در نظر گرفته شده است را انجام دهید. بازی Hunt 3D در محل های مختلفی انجام می شود که شامل شرایط هوایی متفاوت نیز می باشد. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سه بعدی شکار Hunt 3D v1.8 برای اندروید-1 دانلود بازی سه بعدی شکار Hunt 3D v1.8 برای اندروید-2 دانلود بازی سه بعدی شکار Hunt 3D v1.8 برای اندروید-3 دانلود بازی سه بعدی شکار Hunt 3D v1.8 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 82 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular