no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۵ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 902
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی اندروید اکشن Ramboat: Shoot and Dash

عرضه شده توسط استودیوی Genera Games

کسب امتیاز ۴٫۳ در سایت پلی استور

Ramboat: Shoot and Dash بازی بسیار سرگرم کننده و جالب برای گوشی های اندرویدی می باشد که در آن باید بتوانید ماموریت هایی که برایتان در نظر گرفته شده است را با موفقیت انجام دهید. در ادامه به معرفی و بررسی بیشتر این بازی خواهیم پرداخت.

Ramboat-Shoot-and-Dash

ویژگی های بازی Ramboat: Shoot and Dash :

  • دارای گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • وجود کاراکترهای جذاب و دیدنی
  • اسلحه های قدرتمند مختلف در طول بازی
  • قابلیت ارتقاء دادن اسلحه ها در طی بازی
  • امکان ارتقاء دادن قابلیت های کاراکترهای بازی
  • دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی

در بازی Ramboat: Shoot and Dash شما در نقش سربازی آموزش دیده قرار خواهید گرفت که باید ماموریت های در نظر گرفته شده را انجام دهید. به این منظور می توانید از میان ۴ سرباز موجود یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از همان بازی را آغاز کنید. برای جنگیدن با نیروهای دشمن سلاح های متفاوتی برایتان در نظر گرفته شده است. شما می توانید از سلاح های موجود استفاده کنید و سربازها را نابود کنید. قابلیت ارتقاء دادن سلاح ها نیز وجود دارد و می توانید آنها را به ماکزیمم قدرت خود برسانید. همچنین می توانید قابلیت های کرکتر اصلی بازی را نیز افزایش دهید.

این بازی دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. محیط بازی بسیار عالی طراحی شده است و طراحی بی نظیر محیط بازی، باعث افزایش هرچه بیشتر هیجان بازی می شود. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور طراحی شده است که در آن باید مهارت های خود را به چالش بکشانید تا بتوانید تمام ماموریت های موجود را انجام دهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی رمبوت Ramboat: Shoot and Dash v3.7.1 برای اندروید-1 دانلود بازی رمبوت Ramboat: Shoot and Dash v3.7.1 برای اندروید-2 دانلود بازی رمبوت Ramboat: Shoot and Dash v3.7.1 برای اندروید-3 دانلود بازی رمبوت Ramboat: Shoot and Dash v3.7.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 42 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular