no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۸ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 2498
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی شبیه سازی سرآشپزی Chef Rescue

با گیم پلی بسیار سرگرم کننده و چالشی

کسب امتیاز ۴٫۲ در پلی استور

عرضه شده توسط Tapps

بازی های سبک مدیریتی و به ویژه آشپزی به عنوان یکی از محبوب ترین سبک بازی ها در میان دختران و پسران شناخته می شود. این سبک از بازی، به دلیل چالش بالایی که دارد همیشه به خوبی مورد توجه قرار می گیرد و محبوبیت بالایی نیز به دست می آورد. البته نباید به هیچ وجه از این نکته غافل شد که این سبک از بازی، دارای طرفداران مخصوص خود بوده و نمی توان گفت که تمام گیمرها از این سبک خوششان می آید. این بار در سایت بازیخونه یکی از همین سبک بازی ها را تحت عنوان Chef Rescue آماده کرده ایم که در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

Chef-Rescue---The-Cooking-Game

ویژگی های بازی Chef Rescue :

  • انجام بازی در رستوران های مختلف
  • طبخ غذاهای متفاوت در بازی
  • در دسترس بودن وسیله های آشپزی متفاوت
  • تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای
  • کمک به رستوران های دیگر برای جلوگیری از ورشکست شدن
  • دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • گیم پلی چالشی و هیجانی

در بازی اندروید Chef Rescue شما به عنوان یک سرآشپز حرفه ای باید بتوانید در رستوران های مختلف به فعالیت بپردازید. در اصل، در این بازی اندروید شما باید به مدیر رستوران هایی کمک کنید که رستوران آنها در حال ورشکست شدن هستند. از آنجایی که شما یک آشپز حرفه ای هستید می توانید با درست کردن غذاهای خوشمزه ترتیبی دهید تا مشتری رستوران های مذکور بیشتر شود و از ورشکستگی نجات یایبند. در این بازی شما در ۴ رستوران کاملا متفاوت به فعالیت خواهید پرداخت که در هرکدام از آنها ده ها ماموریت مختلف برایتان در نظر گرفته شده است.

در این بازی امکان طبخ انواع غذاهای مختلف را خواهید داشت. شما می توانید با استفاده از مواد غذایی و ابزارهای آشپزی، غذاهای متفاوتی را در Chef Rescue طبخ کنید. برای این کار کافی است در ابتدا به آموزش هایی که توسط بازی به شما داده می شود توجه کنید تا بتوانید با کمک آنها نحوه درست کردن یک غذای خوشمزه را یاد بگیرید.

بازی Chef Rescue دارای گیم پلی چالشی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای می باشد. سرعت عمل در این بازی حرف اول را میزند و باید بتوانید با سرعت عمل بالای خود به تمام مشتری ها رسیدگی کنید. بازی “سرآشپز ناجی” دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. محیط جذاب و رنگارنگ این بازی یکی از مواردی است که به طور حتم باعث جلب توجه شما خواهد شد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سرآشپز ناجی Chef Rescue v1.3.1 برای اندروید-1 دانلود بازی سرآشپز ناجی Chef Rescue v1.3.1 برای اندروید-2 دانلود بازی سرآشپز ناجی Chef Rescue v1.3.1 برای اندروید-3 دانلود بازی سرآشپز ناجی Chef Rescue v1.3.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 79 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 3.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular