no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۳ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 1629
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی اکشن جوخه جهنی Inferno Squad

عرضه شده توسط Future Games EA

با گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده

Inferno Squad بازی سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های سبک اکشن می باشد که در آن می توانید تجربه ای بی نظیر از بازی های تفنگی را به دست بیاورید. در این بازی وظیفه شما نجات دادن جهان در برابر موجودات بیگانه ای است که به زمین حمله کرده اند و باید بتوانید با نابود کردن آنها، زمین را نجات دهید. این بازی به صورت آنلاین انجام می شود و در آن می توانید با کاربران دیگری که به صورت آنلاین حضور دارند به رقابت بپردازید.

Inferno-Squad

ویژگی های بازی Inferno Squad :

  • دارای گیم پلی اکشن بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • گرافیک خیره کننده بسیار عالی
  • وجود سلاح های جنگی متفاوت
  • امکان ارتقاء دادن سلاح ها در طی بازی
  • وجود جلوه های بصری خیره کننده و جذاب
  •  صداگذار حرفه ای بازی

Inferno Squad بازی جذاب و سرگرم کننده برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که در سبک اکشن و تیراندازی عرضه شده است. در این بازی شما به عنوان یک نیروی آموزش دیده گروهکی باید بتوانید با نبرد با دشمنان آنها را شکست داده و زمین را نجات دهید. این بازی در سال های آینده انجام می شود و در ان شاهد سلاح های متفاوتی خواهید بود. شما می توانید از میان سلاح های موجود هرکدام را که خواستید انتخاب کرده و از آن برای جنگیدن استفاده کنید. قابلیت ارتقاء دادن سلاح ها نیز برایتان فراهم شده است که می توانید با قدرت بیشتری به جنگیدن بپردازید.

بازی اندروید جوخه جهنمی دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. محیط بازی با وجود حجم کمی که دارد، اما بسیار جذاب و حرفه ای طراحی شده است که بی شک باعث جلب توجه شما خواهد شد. صداگذاری حرفه ای و به موقع این بازی نیز از جمله مواردی است که باعث افزایش هیجان بازی خواهد شد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اندروید جوخه جهنمی Inferno Squad v1.0.15 برای اندروید-1 دانلود بازی اندروید جوخه جهنمی Inferno Squad v1.0.15 برای اندروید-2 دانلود بازی اندروید جوخه جهنمی Inferno Squad v1.0.15 برای اندروید-3 دانلود بازی اندروید جوخه جهنمی Inferno Squad v1.0.15 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 43 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular