no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۴ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 1417
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : رانندگی

بازی آنلاین مسابقه ماشین سواری اندروید Nitro Nation Online

Nitro Nation Online یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های مسابقه ای و ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت آنلاین انجام میشود. اگر به رانندگی و شرکت در مسابقات مهیج و نفس گیر علاقه مندید و به دنبال یک بازی جدید و متفاوت در سبک ماسبقه ای و رانندگی هستید بازی آنلاین مسابقه ماشین سواری را به هیچ وجه از دست ندهید. با نصب این بازی بر روی گوشی های اندرویدی خود بهترین و نفس گیرترین رقابت های ماشین سواری را تجربه کنید.

Nitro-Nation-Online

ویژگی های بازی مسابقه ماشین سواری Nitro Nation Online :

  • آنلاین بودن بازی
  • گرافیک اچ دی خیره کننده
  • دعوت از دوستان برای رقابت
  • رقابت با دیگر کاربران سراسر جهان
  • وجود انواع ماشین های مختلف با قابلیت های منحصربه فرد
  • صداگذاری عالی و گوش نواز
  • برگزاری مسابقات چندنفره و گروهی
  • شرکت در مسابقات هفتگی برای کسب امتیاز
  • قابلیت ارتقا و سغارشی کردن ماشین های مختلف
  • گذر از مکان ها و مسیرهای خیره کننده و دلنشین
  • گیم پلی آسان و روان

Nitro Nation Online یک بازی بسیار جذاب و اعتیادآور است که با دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده و صداگذاری عالی و گوش نواز توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و با هزاران دانلود یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های آنلاین ماسبقه ای میباشد. گیم پلی این بازی بسیار آسان و روان است و کنترلگر بسیار ساده ای دارد که هر کابری میتواند به راحتی کنترل بازی را دست بگیرد و به بهترین نحو بازی را از پیش ببرد و مهارت های خود را در ماشین سواری و رانندگی به دیگران نشان دهید.

Nitro Nation Online به اینگونه است که به محض وارد شدن به بازی باید ماشین موردنظرتان را از بین ماشین های موجود انتخاب کنید و با آن به رانندگی و رقابت با دیگران بپردازید. در این بازی انواع مختلفی از ماشین ها با قابلیت های مختلف وجود دارد که هر کدام از آنها را میتوانید بنا به سلیقه خود شخصی سازی کنید و با آن به رانندگی بپردازید. این ماشین ها قابل ارتقا میباشند و شما باید برای استفاده از دیگر ماشین های موجود در مسابقات متعددی شرکت کنید و با برنده شدن در مسابقات امتیازات زیادی را کسب کنید تا از طریق آنها ماشین های موردنظر را ارتقا دهید.

بازی Nitro Nation Online به شما امکان دعوت از دوستان برای رقابت های مختلف را خواهد داد. شما میتوانید دوستان خود را به بازی و رقابت دعوت کنید و در مسابقات رقابتی چند نفره نیز شرکت کرده و پیروز میدان شوید. در بازی مسابقه ماشین سواری قابلیت ارتباط با دیگر کاربران و رقابت با دیگر بازیکنان سراسر جهان وجود دارد و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی Nitro Nation Online میباشد. در بازی فوق مسابقاتی به صورت هفتگی برگزار میشود که برای آن جوایز ارزنده ای درنظر گرفته شده است. با شرکت در این مسابقات میتوانید تمام مهارت خود در رانندگی را بکار بگیرید و با برنده شدن در این رقابت ها جوایزی را کسب کنید و به یک قهرمان رانندگی تبدیل شوید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی آنلاین مسابقه ماشین سواری Nitro Nation Online v5.1 برای اندروید-1 دانلود بازی آنلاین مسابقه ماشین سواری Nitro Nation Online v5.1 برای اندروید-2 دانلود بازی آنلاین مسابقه ماشین سواری Nitro Nation Online v5.1 برای اندروید-3 دانلود بازی آنلاین مسابقه ماشین سواری Nitro Nation Online v5.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 27 + 373 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular