no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۸ / آذر / ۱۳۹۵
بازدید : 1541
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی اندروید ساخت و ساز Extreme Trucks Simulator

عرضه شده توسط Ovidiu Pop

از بهترین شبیه سازهای اندروید

Extreme Trucks Simulator یکی از بهترین بازی های شبیه سازی ساخت و ساز برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد. در این بازی شما باید بتوانید با استفاده از وسایل و ماشین هایی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت، سازه هایی که برایتان تعیین شده است را بسازید.

Extreme-Trucks-Simulator

ویژگی های بازی Extreme Trucks Simulator :

  • کنترل ماشین به صورت خودکار یا دستی
  • وجود ماشین های مختلف با کارایی متفاوت
  • انجام بازی در مکان های متعدد
  • چالش های بسیار زیاد و سرگرم کننده
  • حالت های مختلف برای انجام بازی
  • انجام بازی در شرایط جوی مختلف
  • تنظیم کردن صندلی و آینه های ماشین

Extreme Trucks Simulator شبیه ساز عالی برای استفاده از ماشین آلان صنعتی جهت ساخت و ساز می باشد. در این بازی مراحل مختلفی در انتظارتان خواهند بود که باید بتوانید با ساخت و سازهایی که برایتان در نظر گرفته شده اند ماموریت هایتان را تکمیل کنید. در این بازی شاهد ساخت و سازهای متفاوتی خواهید بود. از هر ماشین می توانید برای انجام ماموریت خاصی استفاده کنید. امکان تنظیم کردن موارد مختلف در هنگام رانندگی نیز وجود دارد تا به بهترین شکل ممکن کنترل کاملی بر روی کارهایتان داشته باشید.

بازی Extreme Trucks Simulator دارای حالت های مختلفی برای انجام می باشد که با توجه به مهارت هایتان و با توجه به علاقه خود، می توانید نوع انجام را انتخاب کنید. کنترل کردن ماشین های درون بازی به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می شود. اگر از علاقه مندان به بازی های سبک شبیه سازی و به ویژه شبیه سازی ساخت و ساز هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه Extreme Trucks Simulator را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی شبیه ساز ساخت و ساز Extreme Trucks Simulator v1.3.0 اندروید-1 دانلود بازی شبیه ساز ساخت و ساز Extreme Trucks Simulator v1.3.0 اندروید-2 دانلود بازی شبیه ساز ساخت و ساز Extreme Trucks Simulator v1.3.0 اندروید-3 دانلود بازی شبیه ساز ساخت و ساز Extreme Trucks Simulator v1.3.0 اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 95 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular