no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۲ / آذر / ۱۳۹۵
بازدید : 2019
نظرات : 2 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی ماجراجویی استی ذن stayZen اندروید

stayZen بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک ماجراجویی برای اسمارت فونهای اندرویدی عرضه شده است. این بازی که دارای گیم پلی کاملا متفاوت و جدید است توط استودیوی بازیسازی PeaceOut Games طراحی و عرضه شده است.

stayZen

ویژگی های بازی stayZen :

  • شامل ۸۰ مرحله بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • انجام بازی در محیط های غیر یک نواخت
  • وجود پازل ها و معماهای مختلف در طی بازی
  • قرار گرفتن در یک خط از پیش تعیین شده

در چند ماه اخیر شاهد آن بوده ایم که علاقه استودیوهای بازیسازی مختلف نسبت به طراحی بازی هایی با گیم پلی کاملا جدید و منحصر به فرد افزایش یافته است. در این مدت استودیوهای بازیسازی تلاش داشته اند بازی هایی طراحی کنند که Base و پایه آنها توسط خودشان طراحی و ساخته شده باشد. این موضوع نمایانگر آن است که کاربران دیگر به بازی های تکراری علاقه ای نشان نمی دهند و به دنبال گیم های جدید و متفاوت هستند. در چند ماهی که گذشته، در سایت بازیخونه نیز چندین بازی متفاوت و جدید معرفی کردیم که با استقبال کاربران نیز مواجه شد. این بار نیز بازی جدید تحت عنوان استی ذن برایتان آماده کرده ایم که از این مقوله جدا نبوده و با گیم پلی کاملا جدید و متفاوت طراحی شده است.

در بازی stayZen کنترل موجود سیاه رنگی با نام “انزو” را به عهده خواهید داشت که باید به آن کمک کنید تا مراحل چالش برانگیز ذهنی بازی را پشت سر بگذارد. این بازی در طی ۸۰ مرحله بسیار جذاب و سرگرم کننده طراحی شده که در هر مرحله چالش های مختلفی برای پیشبرد در نظر گرفته شده است. به همین منظور باید به انزو کمک کنید تا از بین مانع های مختلف درون بازی عبور کرده و معماها و پازل هایی که در مسیر وجود دارند را حل کند. همه این ها در حالی است که باید بر روی خط های در نظر گرفته شده حرکت کرده و سعی کنید تا از آنها خارج نشوید. خارج شدن از مداری که از قبل برایتان تعیین شده است باعث می شود تا بازی را از دست بدهید و با مشکل مواجه شوید. اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی هستید پیشنهاد می کنیم حتما stayZen را در صدر انتخابتان قرار دهید!

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی ماجراجویی استی ذن stayZen v1.0.0 برای اندروید-1 دانلود بازی ماجراجویی استی ذن stayZen v1.0.0 برای اندروید-2 دانلود بازی ماجراجویی استی ذن stayZen v1.0.0 برای اندروید-3 دانلود بازی ماجراجویی استی ذن stayZen v1.0.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 26 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular