no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۸ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 1987
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : تفننی

بازی جهنم کوچک اندروید Little Inferno

Little Inferno یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های تفننی برای سیستم عامل اندروید میباشد که تا به حال نظیر آن را در دیگر بازی های مشابه ندیده اید. این بازی کاملا مستقل میباشد و بصورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته شده است. برای تجربه ی یک بازی خارق العاده و سرگرم کننده پیشنهاد میکنیم Little Inferno را بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود نصب کنید.

Little-Inferno

ویژگی های بازی جهنم کوچک Little Inferno :

  • طراحی زیبا و دلنشین
  • صداگذاری مهیج و گوش نواز
  • انواع جوایز و پاداش ها
  • گرافیک عالی و بی نظیر
  • گیم پلی سرگرم کننده و جذاب

در بازی Little Inferno شما بک جهنم کوچک خواهید ساخت که شعله های آتش در آن زبانه کشیده تا قدرت واقعی آتش را بصورت واقعی احساس کنید. در بازی جهنم کوچک شما باید وسایل کهنه و قدیمی را به آتش بکشید و با برپا کردن یک آتش بزرگ جهنمی کوچک درست کنید. در Little Inferno شما حتی عروسک هایتان را میتوانید در آتش بیاندازید و همزمان با سوختن آنها با عروسک هایتان بازی کنید. در این بازی شما باید وسایل مختلف و کهنه را پیداکنید و با بی رحمی هرچه تمام تر آنها را به آتش بکشید تا زبانه های آتش بیشتر شود و هبجان بیشتری به بازی بدهید. Little Inferno با گرافیک بالایی که دارد باعث میشود تا علاوه بر لذت بردن از بازی ساعت ها سرگرم شوید و یک بازی کاملا مستقل و متفاوت را تجربه کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی جهنم کوچک Little Inferno v1.2.2 برای اندروید-1 دانلود بازی جهنم کوچک Little Inferno v1.2.2 برای اندروید-2 دانلود بازی جهنم کوچک Little Inferno v1.2.2 برای اندروید-3 دانلود بازی جهنم کوچک Little Inferno v1.2.2 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 26 + 162 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.2+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular