no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۹ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 1037
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی نقش آفرینی سرکش Rogue Life اندروید

Rogue Lif یک بازی بسیار زیبا و دلنشین در سبک بازی های نقش آفرینی برای سیستم عامل اندروید میباشد که نظیر آن را تا به حال در دیگر بازی های مشابه مشاهده نکرده اید. یک بازی کاملا متفاوت و سرگرم کننده است که طرفداران زیادی دارد. این بازی قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد.

Rogue-Lif

ویژگی های بازی نقش آفرینی سرکش Rogue Life :

  • گیم پلی آسان و راحت
  • مبارزه با هیولاهای مختلف در بازی
  • شبیه سازی عالی و واقعی زندگی
  • قابلیت شخصی سازی کاراکتر های بازی
  • بیش از ده ها لباس موجود برای سفارشی کردن
  • مبارزه های مهیج گروهی
  • گرافیک عالی و چشم گیر

بازی Rogue Lif داستانی بسیار زیبا و دلنشین را به تصویر کشیده است، این داستان روایت از این دارد که شیطان و هیولاهایی به یک سرزمین حمله کرده اند اما مبارزان شجاع با آنها مقابله کرده و آنها را شکست داده اند اما حالا بعد از مدت ها دوباره بازگشته اند و میخواهند شما را نابود کنند. شما باید در قالب تیم های چن نفره جنگجویانی را آموزش دهید تا بتوانید با شیطان و هیولاها مبارزه کنید و آنها را از بین ببرید. در این بازی انواع مختلفی از لباس ها و امکانات برای شخصی سازی شخصیت دلخواهتان در اختیار شما قرار گرفته است تا آنها را به سلیقه دلخواهتان در بیاورید.

بازی Rogue Lif با دارا بودن امکانات و ویژگی های خاص ابن بازی را از دیگر بازی های مشابه متمایز ساخته است. بازی نقش آفرینی سرکش امکان ارتقا دادن شخصیت ها و آیتم های موجود را به شما داده است تا بتوانید با ارتقا دادن آنها به قدرتشان بیافزایید و به کمک آنها هیولا ها را از بین ببرید. یک بازی بسیار عالی با گیم پلی روان و آسان برای علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی است که یک داستان جذاب و زیبا را برای شما به تصویر کشیده است.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی نقش آفرینی سرکش Rogue Life v1.6.5 برای اندروید-1 دانلود بازی نقش آفرینی سرکش Rogue Life v1.6.5 برای اندروید-2 دانلود بازی نقش آفرینی سرکش Rogue Life v1.6.5 برای اندروید-3 دانلود بازی نقش آفرینی سرکش Rogue Life v1.6.5 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 75 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.1+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular