no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۱ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 974
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی اکشن بالون میمون قهرمان۲ Bloons Supermonkey 2  برای اندروید

Bloons Supermonkey 2 یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت کاملا رایگان در نسخه دوم برای اشمارت فونهای اندرویدی عرضه شده است. با اینکه مدت زمان زیادی از عرضه نسخه اول این بازی نگذشته است توانسته است مخاطبان زیادی را سمت خود بکشاند، برای همین نسخه دوم این بازی را هم به علاقه مندان به بازی بالون میمون قهرمان در نسخه اول پیشنهاد میکنیم.

Bloons-Supermonkey-2

ویژگی های بازی بالون میمون قهرمان Bloons Supermonkey 2 :

  • گیم پلی مهیج و سرگرم کننده
  • وجود بیش از ده ها سطح مختلف
  • کنترل بسیار راحت و آسان
  • گرافیک رنگارنگ زیبا و چشم نواز
  • به چالش کشیدن بازیکنان برای بدست آوردن الماس
  • وجود بیش از ده ها سلاح مختلف
  • وجود انواع مختلفی از آیتم های کمکی
  • امکان رقابت با دیگر دوستانو مقایسه لول خودتان با لول آنها
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

اگر با نسخه اول بازی اکشن بالون میمون قهرمان آشنایی دارید مطمعنا کنترل نسخه دوم این بازی برایتان بسیار آسانتر است. در بازی Bloons Supermonkey 2 شما وظیفه کنترل میمون قهرمان رادارید. داستان بازی از این قرار است که انبوهی از بالون های عجیب و رنگارنگ به شهر میمون ها هجوم می آورند و تنها کسی که مبتواند جلوی آنها را بگیر میمون قهرمان است. در این بازی شما در نقش یک میمون قهرمان باید با استفاده از سلاح های مختلفی که در بازی قرار داده شده است بالون ها را منفجر کنید و همه آنها را از بین ببرید.

در بازی Bloons Supermonkey 2 انواع مختلفی از سلاح ها و آیتم های کمکی برای قدرت بیشتر در منفجر کردن و از بین بردن بالون ها قرار داده شده است. در بازی فوق انبوهی از بالن ها در سایز ها و اندازه های مختلف به شما شما هجوم می آورند که در هرمرحله اندازه این بالون ها بزرگ تر خواهد شد و شکست دادن آنها نیز دشوارتر میباشد. در این بازی امکان رقابت با دیگر دوستانتان وجود دارد که شما میتوانید لولتان را با لول آنها مقایسه کنید و توانایی و مهارت خود را به آنها نشان دهید. گرافیک رنگارنگ و چشم نواز بی نظیر از دیگر ویژگی های منحصربه فرد این بازی میباشد که آن را از دیگر بازی های مشابه متمایز میسازد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اکشن بالون میمون قهرمان۲ Bloons Supermonkey 2 v1.1.1 برای اندروید-1 دانلود بازی اکشن بالون میمون قهرمان۲ Bloons Supermonkey 2 v1.1.1 برای اندروید-2 دانلود بازی اکشن بالون میمون قهرمان۲ Bloons Supermonkey 2 v1.1.1 برای اندروید-3 دانلود بازی اکشن بالون میمون قهرمان۲ Bloons Supermonkey 2 v1.1.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 83 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.1+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular