no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۴ / آبان / ۱۳۹۵
بازدید : 1587
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : ماجراجویی

بازی ماجراجویی هرگز تنها نیستم Never Alone: Ki Edition

فروش با قیمت ۵ دلار در پلی استور

با گیم پلی بسیار سرگرم کننده و جذاب

پیشنهاد ویژه سایت بازیخونه

Never Alone: Ki Editiond بازی بسیار سرگرم کننده در سبک اکشن/ماجراجویی برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که توسط استودیوی بازیسازی معتبر E-Line Media طراحی و عرضه شده است. این بازی قبلا برای PC نیز عرضه شد و با موفقیت هایی که به دست آورد هم اکنون راه خود را به گوشی های اندرویدی نیز باز کرده است تا گیمرهای این سیستم عامل نیز امکان تجربه این بازی بسیار سرگرم کننده را داشته باشند.

Never-Alone

ویژگی های بازی Never Alone :

  • انجام بازی در شرایط مختلف
  • امکان انجام بازی در نقش کاراکتر اصلی یا روباه
  • سوئییچ کردن بین شخصیت اصلی و روباه به دلخواه
  • سیر داستانی بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده
  • گیم پلی جذاب با سبک ماجراجویی
  • وجود معماها و پازل های بسیار چالش برانگیز

داستان بازی Never Alone: Ki Edition در مورد دختر بچه ای با نام نونا می باشد که بعد از مشکلاتی که برای قبلیه اش پیش می آید و سرمای هوا تصمیم به سفر می گیرد. در این بازی شما نقش نونا را ایفا خواهید کرد و باید بتوانید ماموریت هایی که در بازی برایتان در نظر گرفته شده است را پیش ببرید و بازی را انجام دهید.

بازی Never Alone: Ki Edition دارای سبک ماجراجویی می باشد. در این بازی اندروید یک روباه نیز به نونا کمک خواهد کرد تا بازی را پیش ببرد. در طی بازی می توانید بین کاراکترهای نونا و روباه سوییچ کنید تا بازی را انجام دهید. معماها و پازل های مختلفی در Never Alone: Ki Edition برای کاربران در نظر گرفته شده است که باید بتوانید آنها را با موفقیت انجام دهید. در برخی از مواقع نیز لازم خواهد شد تا به صورت هم زمان از نونا و روباه استفاده کنید تا بتوانید پازل یا معمایی را حل کنید.

بازی “هرگز تنها نیستم” با گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده طراحی و عرضه شده است. گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده این بازی می تواند ساعت های بسیار زیادی شما را سرگرم کند. در ادامه می توانید آخرین نسخه از این اپلیکیشن را با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی هرگز تنها نیستم Never Alone: Ki Edition v1.0.0 برای اندروید-1 دانلود بازی هرگز تنها نیستم Never Alone: Ki Edition v1.0.0 برای اندروید-2 دانلود بازی هرگز تنها نیستم Never Alone: Ki Edition v1.0.0 برای اندروید-3 دانلود بازی هرگز تنها نیستم Never Alone: Ki Edition v1.0.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 31 + 232 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular