no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۴ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 1259
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : رانندگی

بازی آفرود تپه نوردی Hill Climb Race 3D 4×۴

عرضه شده توسط استودیوی Silevel Games

بیش از ۵۰ میلیون دانلود از پلی استور

بازی های سبک ماشین سواری و ماشین های بزرگ، از جمله محبوب ترین بازی های اندرویدی می باشند که طرفداران بسیار زیادی دارند. استودیوهای بازیسازی نیز از همین موضوع نهایت استفاده را کرده و اقدام به عرضه بازی هایی در همین سبک برای گوشی های اندرویدی می کنند و کاربران خود را به روز به روز بیشتر می کنند. اگر شما نیز از علاقه مندان به بازی های سبک ماشین سواری و به ویژه افرود هستید پیشنهاد می کنیم بازی Hill Climb Race 3D 4×۴ را از دست ندهید!

Hill-Climb-Race-3D

ویژگی های بازی Hill Climb Race 3D 4×۴ :

  • دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی
  • طراحی شده با گرافیک بسیار واقع گرایانه
  • کنترل بسیار عالی و کامل بر روی ماشین ها
  • عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور
  • وجود ماشین های مختلف برای انجام بازی

در بازی اندروید Hill Climb Race 3D 4×۴ با ماشین های شاسی بلند سر و کار خواهید داشت. در این بازی شما باید ماشین ها را از مسیرهای سخت و صعب العبور حرکت دهید و بتوانید خودتان را زودتر از رقیب هایتان به خط پایان برسانید. در بازی تپه نوری سه بعدی ۴/۴ شاهد وجود ماشین های شاسی بلند مختلفی خواهید بود که می توانید از میان انها هرکدام را که خواستید انتخاب کنید. امکان ارتقاء دادن ماشین ها جهت افزایش قدرت آنها نیز وجود دارد. در بازی کنترل بر روی ماشین ها بسیار کامل انجام می شود. یعنی در این بازی می توانید به صورت کامل و بی نقص کنترل خودروها جهت حرکت کردن آنها، در دست داشته باشید.

بازی Hill Climb Race 3D 4×۴ دارای گرافیک بسیار عالی میباشد. محیط بازی نیز متناسب با نوع ماشین ها طراحی شده است که در آن باید مسیرهای سخت و دشواری را که در کوه ها و تپه های مخلتف وجود دارند، بتوانید پشت سر بگذارید. صداگذاری بسیار عالی و بی نقص بازی نیز از جمله مواردی است که باعث افزایش هرچه بیشتر هیجان و گیم پلی این بازی اندروید می شود.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی تپه نوردی Hill Climb Race 3D 4×۴ v3.3 برای اندروید-1 دانلود بازی تپه نوردی Hill Climb Race 3D 4×۴ v3.3 برای اندروید-2 دانلود بازی تپه نوردی Hill Climb Race 3D 4×۴ v3.3 برای اندروید-3 دانلود بازی تپه نوردی Hill Climb Race 3D 4×۴ v3.3 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 29 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular