no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۸ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 2564
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : استراتژی

بازی استراتژی “زامبی ها را بکش” Kill Zombies

عرضه شده توسط استودیوی بازیسازی im30.net

با گیم پلی بسیار سرگرم کننده

ظاهرا شرکت im30.net علاقه بسیار زیادی در طراحی بازی های سبک زامبی و خوناشام دارد. این استودیوی بازیسازی تاکنون بازی های متعددی  را در همین سبک عرضه کرده است که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده اند. این بار قصد معرفی یکی از بازی های دیگر im30.net با نام Kill Zombies را داریم که با همین سبک عرضه شده است.

Kill-Zombies

ویژگی های بازی Kill Zombies :

  • کشتن زامبی ها با دست خالی!
  • گیرانداختن زامبی ها برای کار کردن و ساخت و ساز
  • تمرین دادن سربازان برای مقابله با زامبی ها
  • نجات دادن افراد زنده مانده از دست زامبی ها
  • وجود مراحل و ماموریت های متعدد و جذاب
  • به دست آوردن منابع مختلف در طی بازی
  • امکان رقابت با دیگر بازیکنان در بازی
  • آموزش دادن رنجرها برای شرایط اضطراری

بازی Kill Zombies در سبک استراتژی عرضه شده است. در این بازی شما به عنوان یک فرمانده جنگی باید بتوانید با ایستاگی در مقابل زامبی هایی که سراسر شهر را دربر گرفته اند ایستادگی کرده و تلاش کنید تا بتوانید آنها را نابود کنید. در این بازی اندروید زامبی ها شهر را در بر گرفته اند و به دنبال تبدیل افراد سالم به زامبی هستند. غذای زامبی ها را خون انسان های زنده تشکیل می دهد و هرشخصی که بیابند را نابود خواهند کرد تا خودشان را سیر کنند.

در بازی Kill Zombies ماموریت های مختلفی برایتان در نظر گرفته شده است که باید بتوانید انها را انجام دهید. ماموریت ها در موضوعات مختلف و مکان های متفاوتی انجام می شوند. برای نابود کردن بعضی از زامبی ها باید تلاش بیشتری داشته باشید و برخی از زامبی ها نیز به سادگی نابود می شوند و این موضوع به میزان قدرت زامبی مذکور بستگی خواهد داشت.

در این بازی شاهد وجود زامبی های مختلفی خواهید بود. شما باید بتوانید با زامبی ها وارد جنگ شده و آنها را شکست دهید. نکته ی جالبی که در این بازی وجود دارد و در بازی هایی با همین سبک تاکنون مشاهده نشده است، امکان استفاده از زامبی ها به عنوان کارگر است. شما اگر بتوانید زامبی ها را دستگیر کنید، می توانید از آنها به عنوان کارگر استفاده کرده و کارهای موجود را با آنها انجام دهید.

بازی “زامبی را بکش” دارای گرافیک بسیار عالی و دیدنی می باشد. محیط بازی نیز با توجه به حجم نه چندان زیادی که دارد، اما بسیار دیدنی و جذاب طراحی شده است. صداگذاری حرفه ای و گوش نواز بازی نیز جای هیچ گونه نقدی را باز نگذاشته است و از این بازی، یک بازی بی نظیر تمام عیار ساخته است. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی زامبی کشی Kill Zombies v1.6.31 برای اندروید-1 دانلود بازی زامبی کشی Kill Zombies v1.6.31 برای اندروید-2 دانلود بازی زامبی کشی Kill Zombies v1.6.31 برای اندروید-3 دانلود بازی زامبی کشی Kill Zombies v1.6.31 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 54 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular