no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۶ / آبان / ۱۳۹۵
بازدید : 2043
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : ورزشی

بازی ورزشی والیبال ساحلی Beach Volleyball 2016

عرضه شده توسط VTree Entertainment

با گرافیک بسیار عالی و خیره کننده

گیم پلی جذاب و سرگرم کننده

Beach Volleyball 2016 بازی ورزشی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد که توسط استودیوی بازیسازی VTree Entertainment طراحی و عرضه شده است. در این بازی می توانید شاهد شبیه سازی بی نظیر والیبال ساحلی باشید که تجربه ای بی نظیر در همین زمینه را برایتان رقم خواهد زد.

Beach-Volleyball-2016

ویژگی های بازی Beach Volleyball 2016 :

  • وجود ۱۶ تیم مختلف و قابل انتخاب
  • امکان انجام بازی در محیط های مختلف
  • قابلیت سفارشی سازی ظاهر بازیکنان
  • امکان انتخاب سرعت انجام بازی
  • مناسب برای سطوح مهارتی مختلف
  • انجام بازی در حالت های مختلف
  • گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده

Beach Volleyball 2016 را می توان یک شبیه ساز بسیار عالی برای والیبال در گوشی های همراه دانست. در این بازی شما در حالت های مختلفی باید به مسابقه دادن بپردازید و تلاش کنید تا بتوانید با شکست دادن تیم های دیگر (در حالت مسابقه ای) تیم خود را به عنوان قهرمان در سری بازی ها معرفی کنید.

در این بازی به صورت کلی شاهد حضور ۱۶ تیم معتبر بین المللی خواهید بود. قابلیت سفارشی کردن ظاهر بازیکن ها و همچنین لباس بازیکن ها وجود دارد و می توانید ظاهر بازیکن ها و تیم خود را به دلخواهتان تغییر دهید. در Beach Volleyball 2016، در ساحل های متفاوتی بازی را انجام خواهید داد به صورتی که شما می توانید شاهد ۵ ساحل مختلف برای انجام دادن مسابقات نیز باشید. با توجه به حالتی که برایش پیش بردن مسابقات در نظر خواهید گرفت، باید بتوانید تیم خود را به عنوان پیروز میدان، از زمین خارج کنید.

در بازی Beach Volleyball 2016 شاهد یک شبیه سازی بی نظیر خواهید بود. کنترلگر بازی به خوبی هرچه تمام طراحی شده است و قرار گرفتن دکمه های کنترلگر لمسی در وسط صفحه امکانی را فراهم آورده است تا با در دست گرفتن گوشی خود و در دست گرفتن دکمه ها، بتوانید بازی را تحت کنترل خود داشته باشید. گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده این بازی نیز از نکات قابل توجه آن است که نکته حائز اهمیتی به حساب می آید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی والیبال ساحلی Beach Volleyball 2016 v1.2.3 برای اندروید-1 دانلود بازی والیبال ساحلی Beach Volleyball 2016 v1.2.3 برای اندروید-2 دانلود بازی والیبال ساحلی Beach Volleyball 2016 v1.2.3 برای اندروید-3 دانلود بازی والیبال ساحلی Beach Volleyball 2016 v1.2.3 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 71.5 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular