no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۵ / تیر / ۱۳۹۵
بازدید : 1025
نظرات : 2 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : سرگرم کننده

بازی خانه سازی TETRIS Blitz اندرودی

عرضه شده توسط EA

داری گرافیک بسیار عالی

کسب امتیاز ۴٫۲ در پلی استور

TETRIS Blitz یکی از جدیدترین بازی های عرضه شده توسط استودیوی بازیسازی محبوب و معروف الکترونیک آرتز برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که یادآور یک بازی قدیمی و بسیار جذاب است. در واقع TETRIS Blitz شبیه ساز بسیار عالی بازی خانه سازی می باشد که این بار به لطف شرکت EA به گوشی های اندرویدی آمده است تا تجربه ای بی نظیر را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

TETRIS-Blitz

ویژگی های بازی TETRIS Blitz :

  • وجود شکل های هندسی مختلف
  • استفاده از رنگ های چشم نواز در بازی
  • قرار دادن شکل ها در ردیف و پر کردن آن
  • دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده
  • صداگذاری حرفه ای و بی نقص

در بازی اندروید TETRIS Blitz شاهد ریزش شکل های هندسی از سمت بالای بازی خواهید بود و شما وظیفه دارید که این شکل ها را به گونه ای کنار هم دیگر بچینید که بتوانند یک ستون را پر کنند و به این ترتیب آن ستون حذف می شود. شما باید تا می توانید اقدام به پر کردن ستون ها بنمایید تا بازی تمام نشود. به محض این که صفحه بازی از شکل های هندسی پر شود، بازی Game Over خواهد شد و باید آن را از ابتدا استارت بزنید. پس باید شکل ها را به گونه ای به سمت مناسب هدایت کنید که بیشترین آنها در ستون ها قرار گرفته و ستون ها را پر کنند. شما امکان تغییر حالت شکل ها را خواهید داشت و می توانید با تغییر دادن حالت از عمودی به افقی و برعکس، آنها را به مناسب ترین شکل ممکن در جایشان بچینید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی خانه سازی TETRIS Blitz v3.0.2 برای اندروید-1 دانلود بازی خانه سازی TETRIS Blitz v3.0.2 برای اندروید-2 دانلود بازی خانه سازی TETRIS Blitz v3.0.2 برای اندروید-3 دانلود بازی خانه سازی TETRIS Blitz v3.0.2 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 80 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.1+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular