no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۰ / شهریور / ۱۳۹۵
بازدید : 3571
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : سرگرم کننده

نسخه سوم بازی خاطره انگیز متال اسلاگ METAL SLUG 3

عرضه شده توسط SNK PlayMore

Metal Slug را می توان به عنوان یک بازی نوستالوژیک بسیار جذاب و سرگرم کننده به حساب آورد که برای میکرو عرضه شد و بعد از مدت کوتاهی توانست همه گیر شود. این بازی جذاب و سرگرم کننده در مدت زمان بسیار کوتاهی افراد بسیار زیادی را به سمت خود کشانید و دلیل این امر نیز گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای بود که آن زمان داشت. هم اکنون نسخه اندروید این بازی را که نسخه سوم آن نیز می باشد را برایتان در ادامه آماده کرده ایم.

METAL-SLUG-3

ویژگی های بازی METAL SLUG 3 :

  • گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • وجود کاراکترهای دوست داشتنی
  • استفاده از اسلحه های مختلف در بازی
  • امکان استفاده از ماشین آلات جنگی
  • جنگیدن با نیروهای دشمن و شکست دادن آنها

Metal Slug 3 یکی دیگر از سری عنوان های متال اسلاگ برای اندروید می باشد. در این بازی باید بتوانید به قلب دشمن وارد شده و با استفاده از سلاح هایی که برایتان تدارک دیده شده است آنها را شکست دهید. در این بازی سلاح های مخلتفی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شما می توانید از انواع اسلحه های سبک و سنگین در بازی متال اسلاگ استفاده کنید. همچنین قابلیت پرتاب کردن نارنجک به سمت دشمن را نیز خواهید داشت و می توانید با پرتاب نارنجک تعداد بیشتری از نیروهای دشمن را نابود کنید. در طول بازی می توانید به وسایل نقلیه جنگی نیز سوار شوید و با استفاده از آنها سرعت حرکت خودتان را افزایش دهید.

بازی Metal Slug 3 با وجود حجم کمی که دارد اما دارای گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای است. این بازی به گونه ای طراحی شده است که می توانید به وسیله آن ساعت های متمادی خودتان را سرگرم کنید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازی اندروید متال اسلاگ را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سرگرم کننده متال اسلاگ Metal Slug 3 v1.8 برای اندروید-1 دانلود بازی سرگرم کننده متال اسلاگ Metal Slug 3 v1.8 برای اندروید-2 دانلود بازی سرگرم کننده متال اسلاگ Metal Slug 3 v1.8 برای اندروید-3
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 3 + 51 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular