no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۴ / تیر / ۱۳۹۵
بازدید : 1176
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : سرگرم کننده

بازی اندروید حمله میکروبی Stay Alight

عرضه شده توسط استودیوی WYSE GAMES LTD

با بیش از ۵ میلیون دانلود از پلی استور

دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده

تمام جهان را میکروب ها در دست گرفته اند و سعی در نابود کردن بشریت دارند. هر کجا را که نگاه می کنید، شاهد حضور میکروب ها هستید که به همه چیز چسبیده اند. در این بین تنها کسی که می تواند میکروب ها را نابود کند “آقای لامپ” می باشد که امکانات لازم برای نابود کردن آنها را در دست دارد. در بازی Stay Alight شما کنترل اقای لامپ را به عهده خواهید داشت و باید به او کمک کنید تا بتواند میکروب ها را نابود کند و جهان را نابود کند.

stay-alight

ویژگی های بازی Stay Alight :

  • انجام بازی در محیط های بسیار جذاب
  • وجود مراحل سرگرم کننده و چالش برانگیز
  • نابود کردن میکروب های درون بازی
  • دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده

در بازی Stay Alight شما با ۸۰ مرحله بسیار جالب و سرگرم کننده روبه رو خواهید بود که باید در آنها بتوانید میکروب ها را نابود کنید. برای این کار باید با زاویه و قدرت مناسب، به سمت میکروب ها شلیک کنید و آنها را از بین ببرید. در برخی از مرحله ها باید پازل هایی را حل کنید تا بتوانید میکروب ها را نابود کنید. این کار باعث می شود تا بازی درون مایه های فکری نیز داشته باشد. محیط های مختلفی در این بازی برای انجام بازی طراحی شده است که بازی را در آنها انجام خواهید داد. این بازی دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. صداگذاری Stay Alight به بهترین نحو ممکن انجام شده است و پخش صداهای بسیار جالب در طول بازی، باعث افزایش هیجان هرچه بیشتر آن شده است. در ادامه می توانید آخرین نسخه از این بازی را با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اندروید حمله میکروبی Stay Alight v3.0.0-1 دانلود بازی اندروید حمله میکروبی Stay Alight v3.0.0-2 دانلود بازی اندروید حمله میکروبی Stay Alight v3.0.0-3 دانلود بازی اندروید حمله میکروبی Stay Alight v3.0.0-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 18 + 90 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular