no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۱ / تیر / ۱۳۹۵
بازدید : 1802
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن

بازی اندروید آزمایش زد Experiment Z – Zombie Survival

استفاده از سلاح های مختلف در طول بازی

دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده

عرضه شده توسط استودیوی App Holdings

بازی های سبک کشتار زامبی، از جمله محبوب ترین بازی های اندرویدی به حساب می آیند که در آن به دلیل ادغام سبک های اکشن/ترسناک شاهد یک گیم پلی بسیار هیجانی و سرگرم کننده هستیم. اگر شما نیز از طرفداران همین سبک از بازی ها هستید، پیشنهاد می کنیم در این پست از سایت بازیخونه با ما همراه باشید؛ چرا که قصد معرفی بازی با این سبک را داریم.

Experiment-Z

ویژگی های بازی Experiment Z – Zombie Survival :

  • وجود زامبی های مختلف برای کشتن
  • استفاده از سلاح های متعدد برای شلیک کردن
  • دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • انجام بازی به صورت جهان ازاد
  • مشاهده محیط بازی در طول شب و روز
  • امکان سوار شدن به وسیله های نقلیه مختلف

در بازی Experiment Z – Zombie Survival شما به عنوان محدود باقی مانده های سالم از مردم باید به جنگیدن با زامبی ها بپردازید و بتوانید آنها را شکست دهید. در این بازی زامبی ها سراسر شهر را به دست گرفته اند و تلاش می کنند تا بتوانند مردم عادی را با گاز گرفتن به زامبی تبدیل کنند. گازی کوچک کافی است تا مردم عادی به زامبی تبدیل شوند. اما شما باید بتوانید با شلیک کردن به سمت زامبی ها، آنها را از پا در بیاورید و شهر را نجات دهید. برای این کار اسلحه های متفاوتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می توانید از آنها برای شلیک کردن استفاده کنید. شما می توانید با پیش روی در بازی، اسلحه های قدرتمندتر و بهتری نیز به دست بیاوررید تا بتوانید با قدرت بیشتری زامبی ها را نابود کنید.

بازی Experiment Z – Zombie Survival دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. این در حالی است که این بازی، دارای حجم چندان بالایی نیز نمی باشد. صداگذاری بازی نیز بسیار عالی انجام شده است و پخش صداهای واقعی در طول بازی هیجان بازی را هرچه بیشتر افزایش می دهد. گیم پلی بازی نیز به گونه ای طراحی شده است که شما را به ادامه دادن بیشتر بازی ترغیب خواهد کرد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی زامبی Experiment Z – Zombie Survival v1.9 اندروید-1 دانلود بازی زامبی Experiment Z – Zombie Survival v1.9 اندروید-2 دانلود بازی زامبی Experiment Z – Zombie Survival v1.9 اندروید-3 دانلود بازی زامبی Experiment Z – Zombie Survival v1.9 اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 75 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular