no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۱ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 1118
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن

بازی خاطرات زامبی ۲ برای اندروید Zombie Diary 2: Evolution

Zombie Diary 2 Evolution یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و اعتیادآور در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید میباشد. در مدتی نه چندان طولانی از منتشر شدن نسخه اول این بازی با طرفداران خیلی زیادی مواجه شده به همین دلیل به منشتر کردن نسخه دوم این بازی بسیار زیبا پرداختیم تا طرفداران و علاقه مندان به این بازی با امکانات و قابلیت های بیشتر و بهتری به بازی بپردازند و از بازی لذت کامل را ببرند. اگر به بازی های زامبی و ترسناک علاقه مندید بازی خاطرات زامبی ۲ را از دست ندهید.

Zombie-Diary-2-Evolution

ویژگی های بازی خاطرات زامبی ۲ Zombie Diary 2: Evolution :

  • وجود بیش از ده ها اسلحه
  • امکان ارتقا سلاح های مختلف
  • وجود شخصیت ها و کاراکتر های مختلف در بازی
  • وجود مراحل و نقشه های مختلف
  • انواع مختلفی از زامبی ها با سمت های مختلف
  • وجود مکان های ترسناک و خوف برانگیز
  • گرافیک بالا و خیره کننده
  • حجم بسیار پایین بازی
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  • صداگذاری عالی و گوش نواز

داستان بازی Zombie Diary 2 Evolution از این قرار است که انبوهی از زامبی ها به یک شهر هجوم آورده اند و انسان های زیادی را از بین برده اند و تعداد خیلی کمی از آنها سالم باقی مانده است. این تعداد باقی مانده از انسان ها تصمیم بر این دارند که با زامبی ها مقابله کرده و آنها را نابود کنند. اما باید گفت که تعداد زامبی ها بسیار زیاد است و تمامی ندارند. در این بازی انواع مختلفی از سلاح ها و تجهیزات نظامی در اختیار گروهی از انسانها قرار دارد تا با استفاده از این سلاح ها و تجهیزات زامبی ها را شکست داده و نابود کنند. در این بازی بیش از ۱۱ نقشه مختلف که هر نقشه مراحلی متفاوتی دارد شما باید کاراکتری را که در مرکز این نقشه قرار دارد را کنترل کنید و با شلیک کردن به طرف زامبی هایی که از جهت های مختلف به سمت شما می آیند آنها را از بین ببرید.

انواع مختلفی از سلاح ها و تجهیزات جنگی در بازی Zombie Diary 2 Evolution وجود دارد که قابل ارتقا میباشند و شما باید در هر مرحله از بازی با از بین بردن زامبی ها سکه های بیشتری را برای ارتقا دادن این سلاح ها و تجهیزات بدست بیاورید تا قدرت خود را بیشتر کنید و به مبارزه با زامبی های بیشتری بپردازید. در بازی خاطرات زامبی۲ شاید در ابتدا بازی بسیار آسان و راحت بنظر برسد اما هر چه به مراحل بالا تر بروید بازی بسیار دشوار میشود و کنترل و مبارزه با زامبی ها بسیار سخت میشود تا شما تمام مهارت خود را بکار بگیرید و همه زامبی ها را که در شکل ها و قدرت های متفاوت در بازی ظاهر میشوند را از بین ببرید. در بازی فوق علاوه بر ارتقا تجهیزات و سلاح ها امکان خریداری آیتم های جدید نیز در اختیار شما قرار گرفته شده است. بازی در مکان ها و محیط های ترسناک خوف برانگیزی تشکیل میشود، بطوریکه نفس ها را در سینه حبس خواهد کرد، این بازی شما را به چالش های مختلف نفس گیری میکشاند تا شما بهترین و سرگرم کننده ترین بازی اکشن را تجربه کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی خاطرات زامبی ۲ برای اندروید Zombie Diary 2: Evolution v1.2.2-1 دانلود بازی خاطرات زامبی ۲ برای اندروید Zombie Diary 2: Evolution v1.2.2-2 دانلود بازی خاطرات زامبی ۲ برای اندروید Zombie Diary 2: Evolution v1.2.2-3 دانلود بازی خاطرات زامبی ۲ برای اندروید Zombie Diary 2: Evolution v1.2.2-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 19 + 16 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular