no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۹ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 1984
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن

بازی جستوجوی تایتان Titan Quest

با گیم پلی خارق العاده و عالی

گرافیک بسیار عالی و دیدنی

عرضه شده توسط استودیوی DotEmu

حدود ده سال پیش بود که استودیوی بازیسازی DOTEMU بازی Titan Quest را برای سیستم ویندوز عرضه کرد و در سال ۲۰۱۶ به مناسب دهمین سالگرد عرضه این بازی، همین استودیوی بازیسازی اقدام به عرضه نسخه مخصوص اندروید از این بازی کرده است تا کاربران گوشی های اندرویدی نیز بتوانند تجربه انجام این بازی کم نظیر را در گوشی همراه یا تبلت خود داشته باشند. داستان “جستوجوی تایتان” مربوط به دوران یونان باستان و به صورت کلی دوره باستانی می باشد که در آن شاهد حضور موجودات و غول های افسانه ای نیز خواهید بود.

Titan-Quest

ویژگی های بازی Titan Quest :

  • انجام بازی در کشورهای باستانی قدیمی
  • وجود هیولاهای افسانه ای مختلف
  • امکان شخصی سازی ظاهر کاراکتر اصلی
  • وجود کاراکترهای مختلف در بازی
  • با گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • گیم پلی اکشن/RPG بی نظیر
  • محیط بسیار عالی با جزئیات بالا
  • ارتقاء دادن مهارت های شخصی در بازی
  • استفاده از نیروهای ویژه برای جنگیدن

Titan Quest بازی اساطیری از جنگ های یونان می باشد که در آن شما به عنوان قهرمان بازی باید بتوانید ماموریت هایی که برایتان در نظر گرفته شده است را انجام دهید. در این بازی شما می توانید در حالت جهان ازاد در شهر به گشت و گذار بپردازید. شما باید دشمنان را نابود کنید و در هر مرحله، غول هایی که وجود دارند را از بین ببرید. برای این کار سلاح های باستانی مختلفی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که امکان ارتقاء آنها نیز برایتان وجود خواهد داشت. شما می توانید با ارتقاء دادن سلاح هایتان آنها را برای پیکارها اماده کنید. در این بازی شاهد وجود کاراکترهای متفاوتی خواهید بود. از کاراکترهای اصلی بازی گرفته تا کاراکترهایی که در شهر در حال رفت و آمد هستند، همگی با یک دیگر تفاوت دارند. سربازان مختلفی نیز برای جلوگیری از پیش روی شما در این بازی حضور دارند که قابلیت ها و توانایی آنها با هم تفاوت خواهد داشت.

بازی اندروید Titan Quest دارای گرافیک بسیار عالی و ستودنی است. محیط بازی کاملا کنسول گونه خواهد بود و با اجرای آن بدون شک محیط آن شما را خیره خواهد کرد. گیم پلی بی نقص و حرفه ای نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند باعث سرگرم شدن شما شود. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی جستوجوی تایتان Titan Quest v1.0.0 برای اندروید-1 دانلود بازی جستوجوی تایتان Titan Quest v1.0.0 برای اندروید-2 دانلود بازی جستوجوی تایتان Titan Quest v1.0.0 برای اندروید-3 دانلود بازی جستوجوی تایتان Titan Quest v1.0.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 24 مگابایت + 1.2 گیگابایت
اندروید مورد نیاز : 5.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular