no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۱ / آذر / ۱۳۹۵
بازدید : 1237
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : پازلی فکری

بازی فکری پیشنهاد سرآشپز Chef’s Quest

عرضه شده توسط The Binary Mill

اگر به آشپزی کردن علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه Chef’s Quest را از دست ندهید. در این بازی به سراسر جهان سفر خواهید کرد و باید بتوانید با شرکت در چالش های آشپزی مهارت های خود را افزایش دهید. و بهترین امتیازات را به دست بیاورید.

Chef's-Quest

ویژگیهای بازی Chef’s Quest :

  • جمع آوری کردن سکه ها و تجهیز کردن رستوران ها
  • استفاده از هزاران وسیله منحصر به فرد برای دکور رستوران
  • مشاهده رستوران دوستان و دریافت ایده های جدید
  • به چالش کشیدن دوستان و امتیازات آنها
  • به چالش کشیدن کسانی که دارای امتیازات بالا هستند
  • پخش صداهای پس زمینه بسیار گوش نواز
  • آپدیت های فصلی مانند هالووین، ولنتاین، کریسمس و …

در بازی Chef’s Quest  باید آشپزی کنید تا امتیاز بگیرید!

در این بازی اندروید به عنوان یک اشپز ایفای نقش خواهید کرد که باید با آشپزی کردن در مکان های مختلف بتوانید امتیازهای بیشتری کسب کنید. در هر چالش از بازی نوع خاصی از غذا برایتان در نظر گرفته خواهد شد که باید بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن پخت نمایید. این بازی یک رستوران کامل  مجهز را برایتان شبیه سازی خواهد کرد که در آن به عنوان آشپز نمونه، باید به آشپزی کردن مشغول شوید.

در این بازی خودتان یک رستوران در اختیار خواهید داشت که در ابتدا محیطی ساده و بدون تجهیزات دارد. به مرور که با فروش غذاهای خود پول به دست اوردید می توانید اقدام به خرید تجهیزات تکمیلی برای آن بنمایید. همچنین امکان خریداری کردن وسایل دکوراسیونی نیز فراهم شده است تا بتوانید محیط رستوران خود را زیباتر کرده که باعث جذب مشتری بیشتر برایتان خواهد شد. در همین رابطه وسایل متعددی در نظر گرفته شده است که دارای قیمت های مختلفی بوده و می توانید هرکدام را که خواستید با توجه میزان موجودی تان، خریداری کنید. Chef’s Quest امکانی را فراهم کرده است که با مشاهده رستوران های دیگر بازیکنان ایده های جدیدی برای چیدن دکوراسیون رستوران خود دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی چالش سرآشپز Chef’s Quest v1.0.5 برای اندروید-1 دانلود بازی چالش سرآشپز Chef’s Quest v1.0.5 برای اندروید-2 دانلود بازی چالش سرآشپز Chef’s Quest v1.0.5 برای اندروید-3 دانلود بازی چالش سرآشپز Chef’s Quest v1.0.5 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 50 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular