no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۸ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 642
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن

بازی اکشن تک تیرانداز Snipers vs Thieves اندروید

Snipers vs Thieves یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و اعتیادآور در سبک بازی های اکشن برای سیستم هامل اندروید میباشد. اگر به بازی های اکشن و تیراندازی علاقه مندید و به دنبال یک بازی هیجانی سرگرم کننده هستید پیشنهاد میکنیم این بازی کاملا متفاوت را از دست ندهید. بازی قابل نصب بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد.

Snipers-vs-Thieves

ویژگی های بازی اکشن تک تیرانداز Snipers vs Thieves :

  • امکان تشکیل گروه سرقت با دیگر کاربران
  • وجود بیش از ده ها سلاح مختلف
  • امکان ارتقا آیتم ها و صلاح ها
  • قرار گرفتن به عنوان یک تک تیرانداز
  • گیم پلی مهیج و سرگرم کننده
  • گرافیک اچ دی بالا و خیره کننده
  • قابل نصب بر روی انواع تبلت ها و گوشی های اندرویدی

در بازی Snipers vs Thieves شما در نقش یک تک تیرانداز حرفه ای خواهید بود که با کنترل آن باید به سمت دیگر افراد شلیک کنید تا مانع دزدی آنها از خودتان شوید. در این بازی شما باید یک تیم دزدی تشکیل دهید و به کمک این تیم به دزدی و سرقت با دیگر بازیکنان جهان بپردازیید. در بازی تک تیرانداز انواع مختلفی از سلاح ها و تجهیزات قرار داده شده است تا با کمک آنها سرقت های موفقیت آمیزتری را انجام دهید و منابع زیادی را بدست آوردید و از طریق آنها سلاح ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید و به قدرت آنها بیافزایید. در این بازی انواع مختلفی از ماسک های گوناگون قرار داده شده است تا با گذاشتن هر کدام از این ماسک ها در مراحل مختلف به دزدی بروید و اثری از خود به جای نگذارید تا شناسایی نشوید.

Snipers vs Thieves امکان پیوستن به دیگر کاراکترها قرار داده شده است تا با آنها متحد شوید و با قدرت بیشتری به دزدی بپردازید و منابع زیادی را جمع آوری کنید. بازی دارای گرافیک اچ دی خیره کننده و گیم پلی هیجان انگیز و سرگرم کننده میباشد که تاکنون توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. بازی تک تیرانداز را بر روی اسمارت فونهایتان نصب کنید و از یک بازی کاملا متفاوت در سبک بازی های اکشن بهره ببرید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اکشن تک تیرانداز Snipers vs Thieves v0.3.3614 برای اندروید-1 دانلود بازی اکشن تک تیرانداز Snipers vs Thieves v0.3.3614 برای اندروید-2 دانلود بازی اکشن تک تیرانداز Snipers vs Thieves v0.3.3614 برای اندروید-3 دانلود بازی اکشن تک تیرانداز Snipers vs Thieves v0.3.3614 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 24 + 79 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular